just let me go ! sarah tak nak, dah terlambat ! - Puteri Sarah

 





just let me go ! sarah tak nak, dah terlambat ! - Puteri Sarah

Disangka Tk datang, Lambat hadir dimahkamah. Sarah dedah Sesuatu menimpa dirinya pagi ini berkaitan Anak. Hari ini bakal menjadi penentu adakah rumah tangga Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof akan berakhir atau sebaliknya.

Setelah lebih 4 tahun jiwanya dikecewakan oleh insan bernama suami, kali ini aktres berkenaan sedia untuk move on sepenuhnya dan fokus menjalani kehidupan dengan anak-anak. Vldeo kenyataan puteri sarah.arah tiba di pintu masuk mahkamah dengan senyuman lebar. Sebentar tadi di perkarangan mahkamah, Syamsul Yusof terlebih dahulu tiba di sana dan sempat menyapa petugas media yang sudah memenuhi kawasan tersebut.

Meskipun sedikit lambat, Puteri Sarah kemudiannya juga tiba dengan mood yang sungguh baik beserta senyuman terukir di bibir. Hari ini Sarah reda, Sarah okey, Sara happy.Sempat melambai kumpulan wartawan, Sarah menjelaskan kelambatannya sampai ke Mahkamah Syariah Kuala Lumpur itu adalah kerana keperluan menguruskan anak-anak yang difahamkan sedang tidak sihat.


Apa saja yang jadi pada hari ini, isteri pertama Syamsul Yusof itu sudah pasrah dan berharap semoga semuanya akan dipermudahkan. Sol jadi pencelah antara Puteri Sarah dan Ira Kazar.


Dalam proses menuju ke prosiding lafaz talak hari ini, terdahulu Sarah dikejutkan dengan tindakan suaminya yang dikatakan mengupah peguam bagi pihak isteri kedua.


Namun pelakon itu tidak gentar dan sedia untuk melawan jika itu yang dimahukan pihak sana.

sumber : erlnsakvra